• باز است
خوش آمدید ورود

قابلیت بر روی وب سایت

کال می به عنوان یک راه حل خلاقانه برای تماس از طریق وب است که میتواند تجربه کاربر را زمانی که آنلاین هست بهینه سازی کند، دکمه کال می میتواند برای مطابقت با بخش های مختلف سازماندهی شود به این ترتیب مشتری مستقیما به مشاوران شما دسترسی پیدا میکند پاسخ مشتری را میدهد. به عنوان مثال دکمه کال می میتواند یک تماس به مشتری شما بگیرد و تماس دوم را با مشاوران شما برقرار کند. دکمه کال می میتواند برای کاربران خانگی و کاربرانی که کسب و کار دارند خدمات ارائه دهد.

قابلیت در خبرنامه ها، پیام های ایمیل، کتاب ها و کاتالوگ های الکترونیکی

کال می میتواند در زمان استفاده از خبرنامه ها یا ایمیل و یا سایر موارد دیجیتالی تبدیل به یک ابزار فروش شود. برای دسترسی مشتریان به شما، به جای ارسال یک خبرنامه با تعدادی از جزئیات تماس، با کال می میتوانید یک پل ارتباطی بین محیط آنلاین و آفلاین ایجاد کنید و در نهایت به نهایی شدن خرید کمک کنید.

قابلیت در شبکه های اجتماعی

دوستان و طرفداران شما در صفحات شبکه های اجتماعی که شما را انتخاب کرده اند فاقد یک پل ارتباطی برای تماس با شما هستند.در حقیقت در کسب و کارها کال می به عنوان یک پل ارتباطی با مرکز تماس ها و بخش خدمات با مشتری است. بنابراین با قرار دادن کال می در شبکه های اجتماعی هر زمانی که شما بخواهید چیزی را در صفحه خود در فیسبوک، توییتر، لینکدین و یا هر شبکه اجتماعی دیگر به اشتراک بگذارید. به این ترتیب شما کاری انجام داده اید تا به راحتی و  بدون هزینه با شما تماس بگیرند.

قابلیت بر روی نرم افزار اپلیکیشن موبایل

کال می یک ابزار ایده آل برای برنامه های موبایل است زیرا در حال حاضر گوشی تلفن همراه در دست همه کاربران وجود دارد. به جای اینکه از آنها بخواهید که با شما تماس بگیرند کاربران یک ابزار برای دریافت تماس از شما در هر زمان و بدون هزینه دارند. مهم نیست نرم افزار شما چگونه نوشته شده است یا چقدر اطلاعات را ارائه داده است، برای ارایه خدمات بهتر دکمه کال می را بر روی آن تعبیه کنید.

چگونه کاربران کال می را در محیط آنلاین تجربه کنند؟

همچنین شما میتوانید: لینک صفحه فرود تماس را به صورت یک QR کد بر روی اجناس و یا کاتالوگ خود داشته باشید.

کال می برروی اجناس و کاتالوگ

ثبت نام رایگان و دریافت هدیه

در سامانه کال می ثبت نام کنید و هدیه ده هزار تومانی خود را دریافت کنید

ورود به سامانه