• باز است
خوش آمدید ورود

فیلم آموزشی افزونه مطب آنلاین

مشاوران و پزشکان عزیز شما می توانید با استفاده از گزینه ثبت نام پزشک در سایت و ارائه مشخصات هویتی و کسب و کار خود اقدام به ثبت نام سامانه مشاوره در سامانه کال می پزشکان نمایید، پنل سامانه مشاوره خود را دریافت کنید.

توجه! داشته باشید که برای شما درگاه اختصاصی پرداخت تهیه میشود.لازم است حتما از صحت مدارک خود اطمینان حاصل کنید. همچنین قرارداد سامانه کال می پزشکان را با نام خود امضا و ثبت کنید. در صورتی که قصد ثبت نام پزشک در پزشکت یا ثبت نام پزشک در اسنپ دکتررا دارید حتما یکبار مشاوره رایگان را بررسی کنید. از مشاوران کال می مشاوره بگیرید.

 

هزینه های سامانه کال می

 
 

به جهت نوع استفاده و شخصی سازی های مورد نظر شما سعی شده است تا چند سرویس مختلف ارایه شود تا شما بتوانید به سرعت سرویس مورد نظر خود را انتخاب کنید و شروع به کسب درآمد نمایید.

همچنین سامانه کال می به جهت رشد کسب و کار شما اقدام به ارایه یک بسته حمایتی نیز مینماید. بر روی هر سرویس یک پکیج حمایت از کسب و کار شما قرارداده شده است. به صورت سرمایه اولیه برای شروع مشاوره میتوانید از آن استفاده کنید. پس از اتمام این سرمایه مجددا میتوانید اقدام به شارژ سامانه نمایید و بسته حمایتی خود را مجددا فعال کنید.

ثبت نام درسامانه کال می بسیار ساده است. شما به راحتی میتوانید با استفاده از گزینه ثبت نام پزشک اقدام به ارسال مدارک خود بنمایید.درسامانه کال می پزشکان به راحتی میتوانید اطلاعات هویتی و بیوگرافی کسب و کار خود را منتشر کنید.

 

ثبت نام پزشک در پزشکت یا ثبت نام پزشک در اسنپ دکتر چه فرقی با داشتن سامانه کال می دارد؟

ثبت نام پزشک در پزشکت و یا  اسنپ دکتر مشابه استخدام در اسنپ است و شما در واقع کارمند اسنپ خواهید شد.

در صورتی که داشتن یک سامانه مشاوره مشابه کال می به شما این کمک را می کند که مشتریان حضوری خود را به صورت تلفنی ویزیت کنید و مشتریان قدیمی خود را داشته باشید.با داشتن یک سامانه مشاوره کارمند خود هستید و نیازی به ثبت نام در پزشکت و یا ثبت نام در اسنپ دکتر ندارید.حتی می توانید دوستان خود را دعوت کنید تا در سامانه مشاوره شما مشغول به کار شوند.

 
 

ورود به سامانه