• باز است
خوش آمدید ورود

کال می بر روی اجناس و کاتالوگ

کال می در تبلیغات شهری

اگر کال می را بر روی بیلبورد ها و یا اگهی ها و یا پوستر ها قرار دهید تبلیغ شما به صورت یک تبلیغ تعاملی تبدیل میشود. تصور کنید یک مشتری در هنگام انتظار برای رسیدن اتوبوس تبلیغ شما را می بیند. حال با استفاده از موبایل خود QR کد موجود بر روی آن را اسکن میکند و با پر کردن فرم داخل آن تماس دوطرفه بین پشتیبان شما و مشتری شما برقرار میشود.

به این ترتیب شما زمان مرده مشتری خود را به یک فروش تبدیل کرده اید. کال می تبلیغ شما را به یک راه ارتباطی با مشتری شما تبدیل میکند.

 

کال می روی آگهی ها، اطلاعیه ها،بروشورها، تبلیغات.

فروش خود را فقط با اضافه کردن یک QR کد به آگهی ها، اطلاعیه ها، بروشورها افزایش دهید. گیرندگان مطالب چاپی شما ممکن است کد را با استفاده از تلفن خود اسکن کنند سپس شماره و اطلاعات خود را پر کنند و تماس شما را برای رسیدن به سفارش خود دریافت کنند. علاوه بر این، میتوانید یک کال می به صورتحسابهای ارسال شده به مشتریان خود اضافه کنید به طوری که آنها بتوانند با شما رایگان تماس بگیرند و فاکتور خود را پرداخت کنند.

کال می بر روی کارت ویزیت

 

تمام اطلاعات تماس شما روی کارت ویزیت کسب و کار شما چاپ شده است. اما چرا کسی با شما تماس نمی گیرد؟ به این دلیل است که به هر حال کارت کسب و کار شما را دریافت کرده است. یک کد کال می فاصله بین کارت چاپ‌شده و دستگاه تلفن شما را پر خواهد کرد و اجازه می‌دهد گیرنده با اسکن کردن آن با شما تماس بگیرد.

کال می بر روی بسته بندی

زمانی که مشتریان شما به دنبال شماره تماس بر روی بسته‌بندی محصولات شما می‌گردند، آن‌ها واقعا علاقمند به تماس با شما هستند. پس چرا تماس را برای آن‌ها دشوار میسازید، با استفاده از شماره های طولانی مشتریان شما با شما تماس نمی گیرند. فقط یک کد QR به محصول اضافه کنید که تا آنها اسکن و دریافت کنند. سپس پشتیبان تماس آنها را پاسخ میدهد و انها را به یک مشتری وفادار تبدیل میکند.

چگونه کاربران کال می را در محیط آنلاین تجربه کنند؟

شما همچنین میتوانید از کال می در سایت خود نیز استفاده کنید و بازدیدکنندگان سایت خود را به مشتری فعال تبدیل نمایید.

 
 

ورود به سامانه