• باز است
خوش آمدید ورود

امروزه ویروس کرونا باعث محدود شدن کسب و کارها شده است. موکلان، پزشکان و مشاوره سعی در داشتن مطب آنلاین مشابه کال می پزشکان را دارند. پلتفرم های مختلف مانند اسنپ دکتر و دکتر ساینا به صورت گسترده اقدام به بکارگیری متخصص های پزشکی و مشاوره آنلاین نموده و کسب وکار مشاوره تلفنی را گسترش داده اند. در صورتی که شما پزشک و یا مشاور حقوقی یا حسابداری هستید حتما این عنوان را تا انتها دنبال کنید.

 
 
 
 

مشاوره آنلاین در سایت های مختلف مانند اسنپ دکتر انجام می شود.ممکن است شما تصمیم گرفته اید که به عنوان مشاور آنلاین در اسنپ دکتر مشغول به کار شوید و یا سایت مشاوره خودتان را داشته باشید .مطمئنا داشتن یک سایت مشاوره برای شما که به طورعمومی مشتریان خود را دارید بسیار جذاب تر خواهد بود. مشتریان حضوری خود را در ساعات ملاقات حضوری به استفاده از مشاوره آنلاین دعوت می کنیم و یا با تبلیغ در سایت مشاوره خود اقدام به جذب مشاوره تلفنی می نمایید. همچنین می توانید اطلاعات و آدرس مطب خود را در سایت قرار دهید و مشاوره آنلاین سایت را به مشاوره حضوری تبدیل کنید و تعداد مشتریان بیشتری داشته باشید.
.

 
 

تماس در کال می پزشکان چطور انجام می شود؟

 

کال می پزشکان یک پلتفرم مطب انلاین است که امکان یک تماس امن را برای پزشکان و مشاوران فراهم می کند. در تماس امن شماره مشاور برای مشاوره گیرنده مخفی می ماند و تماس از طریق شماره واسط انجام می شود. همچنین تماس به صورت لحظه ای و در همان زمان مشاوره برقرار شده و ابتدا به بیمار تماس گرفته می شود. سپس یک صوت حاوی پیام منتظر بمانید پخش می شود و در نهایت تماس به دکتر متصل می گردد. به این ترتیب یک تماس امن کمک می کند تا ارتباط بین پزشک و بیمار به طور موثر برقرار شود.

 
 

امکانات کال می پزشکان

 

کال می پزشکان یک صفحه با آدرس اینترنتی مشخص است که می تواند مربوط به زیردامنه سایت شما نیز باشد. بازدیدکننده سایت سابقه و نوع کارهای شما را بررسی می کند و برای دریافت وقت اقدام می کند. پس از تعیین وقت مشاوره و پرداخت توسط کاربر, تماس در زمان تعیین شده ,مشاوره به طور خودکار انجام می شود. کال می پزشکان امکانات زیر را دارد:
-تماس امن به نحوی که شماره دکتر مشخص نشود
-پرداخت مبلغ مشاوره مستقیم به حساب دکتر
-امکان تعیین وقت و پرداخت از پنل
-تعرفه رایگان تماس امن
-پخش صوت اختصاصی پیشواز
-پشتیبانی از دکتر برای وقت دهی توسط تیم حامی
-تماس صوتی
-تماس تصویری
-چت آنلاین

چگونه کاربران کال می را در محیط آنلاین تجربه کنند؟

هزینه های کال می پزشکان چقدر است؟

 

برای داشتن یک صفحه شخصی و یا یک بسته شرکتی می توانید هزینه های مختلف را در بخش هزینه های سایت مشاهده کنید. به طور قطع تهیه یک سامانه پزشک آنلاین آماده , از برنامه نویسی و ساخت آن به طور اولیه بسیار کم هزینه تر و سودمندتر است. در صورتی که شما قصد دارید سامانه مطب آنلاین زیر مجموعه سایت شما و یا با آدرس دامنه شما باشه سرویس شرکتی را انتخاب کنید.

جهت مشاهده نمونه پزشک آنلاین آماده از سامانه مطب آنلاین دمو رایگان سامانه مطب آنلاین را مشاهده کنید. همچنین با پرداخت هزینه می توانید در خواست تغییر طراحی سایت برای سامانه خود را بدهید.

ورود به سامانه