• باز است
خوش آمدید ورود

چطور میتونم سامانه مطب آنلاین برای مشاوره آنلاین داشته باشم؟

به سادگی.

بله  شما می توانید به سادگی یک مطب آنلاین داشته باشید. کافیست در  کال می ثبت نام  کنید. مدارک مرتبط با حرفه و کسب و کار خود را ارائه کنید تا بتوانیم برای شما درگاه اختصاصی واریز وجه در نظر بگیریم. برای شما یک صفحه مشاوره شامل اطلاعات حرفه ای شما و تصویر مناسب کسب و کار شما ایجاد می شود. ساعات مشاوره شما به طور مشخص و برای رزرو وقت آزاد می شود. شما می توانید شروع به مشاوره تلفنی نمایید.

مطب آنلاین چیست؟

سامانه مشاوره، سامانه­ ای است که تماس فرد و مشاور را بهم وصل می­کند بدون اینکه دو طرف شماره تماس یکدیگر را داشته باشند. تماس کاملا امن است. به دلیل فراگیر شدن سامانه ­های مشاوره آنلاین، مشاوران در صدد هستند که مراجعین خود را علاوه بر مشاوره حضوری به صورت تلفنی هم مشاوره بدهند.

در روزگار فعلی امکانات بیشتری در اختیار مشاوران قرار دارد. به این صورت که با استفاده از تماس صوتی، متن و حتی تبادل مدارک و مستندات با مراجعین خود در ارتباط باشند. در این صورت مشاور با بررسی مدارک ارسالی میتواند در جلسه حضوری با اطلاعات قبلی مراجعه کننده را ویزیت نماید.

چرا باید سامانه مشاوره داشته باشیم؟

خیلی از مشاوران مطرح میکنند که مشاوره به صورت تلفنی انجام میدهند ولی هزینه ای دریافت نمی کنند که این گزینه خوبی نیست. در مطب آنلاین مشاور میتواند جلسات ابتدایی را به صورت تلفنی برگزار کند و سپس برای جلسات بعدی وقت مشاوره را به صورت حضوری تنظیم نماید.

همکاری با سامانه های مشاوره

گاهی اوقات پیش می آید که مشاوران به خاطر شرایطی مخاطبین خود را از دست می دهند (مشابه شرایط کرونا). برای اینکه بتوانند به کار خود ادامه دهند با سایت مشاوره تلفنی مانند اسنپ دکتر همکاری می کنند. مشاوران از طریق سایت مشاوره تلفنی کال می میتوانند اسنپ دکتر خود را داشته باشند. برای مشاور صفحه اختصاصی ایجاد و اطلاعات کسب و کار در آن صفحه قرار داده می شود که میتوانند براساس وقت آزاد خود به مخاطبین خود مشاوره دهند.

مزایای مطب آنلاین چیست؟

چه کسانی می توانند مطب آنلاین داشته باشند؟

مشاوران تحصیلی، حقوقی، روانشناسان، روانپزشکان، پزشکان و همه کسانی که قصد مشاوره آنلاین را دارند میتوانند از سامانه مطب آنلاین استفاده کنند.

ورود به سامانه